احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

یازما

یازما:

منه دییللر وطنین نن یازما یاردان یاز،

آخی یاردا وطن ده دیر، من نینیییم؟

منه دییللر دیلین نن یازما یاردان یاز،

آخی یاردا دیلیمددیر، من نینییم؟

منه دییللر ایلین نن اوباننان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا اوبام دا دیر، من نینییم؟

منه دییللر کوکونن کولوننان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا کوکومنن دیر، نینییم؟

منی دییللر قونشودان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا قونشوموزدادیر، من نینییم؟

منه دییللر آناننان آتاننان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا آنام تک اینسان دیر، من نینییم؟

منه دییللر قارداشدان باجی دان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا قانیمدا دیر، من نینییم؟

منه دییللر احد سویوننان توپراقیننان یازما یاردان یاز،

آخی یاردا جانیمدا دیر ، من نینییم؟  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد