احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

داها من اسکی سوگیلین دییلم

داها من سوگیلی یارین دییلم

داها من آغ دوننو گلین دییلم

داها من اسکی سوگیلین دییلم

یادیندادی آغاشلار گولله دی

یادیندادی بولودلار سلله دی

یادیندادی داغلاری بلله دی

داها من اسکی سوگیلین دییلم

ییل ینی لشدی سنده بله

گون ینی لشدی سنده بله

گول ینی لشدی سنده بله

داها من اسکی سوگیلین دییلم

دانیشمیشدیخ دایاناسان

سوزلره اویماخدان اویاناسان

منیم آرخامدا دایاناسان

داها من اسکی سوگیلین دییلم

سن گئتدین کونلومده گئتدی

گولومنن بولبولوم ده گئتدی

گوزومنن ایشیق دا گئتدی

داها من اسکی سوگیلین دییلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد