احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

گلین کورنده اوزومنن اوتانیرام من

قیز اوغلان گورنده سندن اوتانیرام من

ال الده گوز گوزده اوتوروب دانیشا

گوزوم گوزوندن اوزومدن اوتانیرام من

هاممی یتیشیب یارینه آلیب کامینی

قاچانناردان دورانلاردان اوتانیرام من

هاممیدان گیزلنیرم گیزلین پانج اوینیرام

گیزلین اولان ملکلردن اوتانیرام من

سن منه یاخشیلیخ اتمیسن گئتممیسن

نوخوشدان یاخشیدان پیسدن اوتانیرام من

آدم حووانان بیر سوچ ایشلدی یالقیز یوخ

یالقیزلیخدان یالقیزلاردان اوتانیرام من

احد بیر سوچون یوخ کی مینلرجه سوچون وار

سوچ پوزان اولو تانریدان اوتانیرام من

                                                        چایقیراغی 12:20

                          Sat 3 nov 2012                                                  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد