احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

داها اوجا گولممیرم من

داها داغا گدممیرم من

داها ماهنی دیینمیرم من

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

نه گوزلیدی اسکی گوننریم

اوزلیدی منیم اوز گوننریم

ایندی داشا دونوبدی گوننریم

سوزومنن اوزاخلاشمیشام من

ساآت نجه دوروب قارشیمدا

فیریلداخ سیرتیلیب قارشیمدا

اودوشی گورسدیر قارشیمدا

دوزومنن اوزاخلاشمیشام من

سوگیلیم یوخ الینن اوپم

یانقین دوداخ ، دیلیننن اوپم

اوپم اوپم ، دیلینن اوپم

گوزومنن اوزاخلاشمیشام من

یتیشسه پیسلوخ اوزون نندی

دیل سویلر یالان سوزون نندی

احد باخ ، ایری گوزون نندی

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

یازیلمیش:بایرام آیی نین اون اوچونجو گونونی سات:21:30  -  1391

                                                             3 March 2013 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد