منیم دونیام . . . MƏNİM DÜNYAM

«قورقــود دده»مين قوپوزو

«فضولي»نين اودلـو سؤزو

«شهــــريار»ين آغـلار گؤزو

منيـم دونيام ؛ منيـم دونيام

 


ارکستر ساري تئـل در کنگره ي بين المللـي بزرگداشت استاد شهريار

تهران ـ بوستان ولايت ـ تالار استاد شهريار ـ ۲۷/۰۶/۱۳۹۱



ارسال در تاريخ دوشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۱ توسط رضا افشارپور (افشار)


در شمس ماههای قمری؛ همزمان با اعیاد شعبانیّه همایش یادبود «دده شمشیر» در تهران برگزار می شود.

این همایش منطقه ای با شرکت عاشیقهای  مناطق مختلف ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه و گرجستان؛ از سوی خانه ی «عاشیقهای ایران» شامگاه سه شنبه چهارم خردادماه در فرهنگسرای بهاران تهران برگزار می شود.

دده شمشیر در سال 1272شمسی، پیش از انتقلاب اکتبر شوروی که ساکنان دو سوی ارس در ارتباط تنگاتنگ مذهبی ـ عقیدتی و فرهنگی ـ هنری با یکدیگر بودند در روستای «دمیرچی از توابع کلبه جر قره باغ» در خانواده ای فرهنگ پرور چشم به جهان گشود؛ به طوری که  پدر وی از مفاخر و گنجینه های ادبی ـ هنری عصر خود بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه چهارم خرداد ۱۳۹۵ توسط رضا افشارپور (افشار)

TİKƏ  QARIN  DOYURMAZ, MƏHƏBBƏT  ARTİRAR
یاد «شهریار» بر سرِ  خوانِ  «
افشار»

در بیست و هفتمین سالگرد عروج عارفانه یِ «سید محمد حسین بهجت تبریزی» از دنیای فانی به سرای باقی، یادِ آن زنده یاد بر سرِ سفره ی «رضا»ی الهی در «تبریز» گرامی داشته شد. 


بر سرِ خوانِ استاد رضا افشارپور «افشار»

از سوی خدای دلها، درِ این مجلس بی ریا، به روی میهمانان شهریار از هر شهر و دیار باز بود. در روز پایانیِ «مراسمِ بین المللی بزرگداشت استاد شهریار»، تنی چند از مدعوینِ کنگره؛ با بهره گیری از این فرصت طلایی از سفره ی قلبِ صاحبخانه در تبریز، فیضِ مضاعف بردند، چرا که این؛ طوافِ کعبه ی دلها بود در بیت الّرضا.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۴ توسط رضا افشارپور (افشار)

 کلیک برای مشاهده ی تصویر در ابعاد واقعی

در روزهای اخیر همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، شاهد برگزاری همایش علمی و پژوهشی استاد شهریار و قرآن بودیم .این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امورخیریه اسلامی استان آذربایجان شرقی و با همکاری موسسه تحقیقاتی علوم اسلامی و انسانی دانشگاه تبریزدر تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار گردید.اتفاق مبارکِ فوق یک حاشیه دلنشین برای اهالی فرهنگ و هنر و کتاب خوان تبریز داشت که من نتوانستم از کنار این حاشیه ی زیبا با بی تفاوتی بگذرم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۳ توسط رضا افشارپور (افشار)
گفتگوی رادیویی «استاد سعید مجردی»؛ مدیر عامل«آرزو»  با «شبکه سبلان» مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط خبر   
جمعه, 13 دی 1392 ساعت 22:45

 

 

برنامه «آی ایشیقیندا» یکی از برنامه های جالب شبکه سبلان می باشد که توانسته است در مدت کوتاه مخاطبان زیادی را جذب نماید. این برنامه رادیویی با تهیه کنندگی «آقای احمد محمدیان» و گویندگی «خانم سحر کاظمیان» و «آقای غفور ملکی» روی آنتن می رود. «آقای یاشار فرجی» گزارشگر موفق این برنامه است و دو بزرگوار دیگر در پشت صحنه فعالیت دارند. شب پنجشنبه مورخ دوازدهم دی ماه ۱۳۹۲ ساعت ۲۲ مدیر عامل و عضو هیئت مؤسس آرزو در این برنامه حضور یافت و در شبی زمستانی و سرد «اردبیل» به معرفی فعالیتها و تلاشهای مؤسسه مردمی آرزو همت گماشت و هم صحبت با آقای غفور ملکی از دردها و رنج های بیماران مبتلا به سرطان و تاثیرات قوی مؤسسه خیریه آرزو در حمایت از این قشر نیازمند به یاری سخن گفت. سعید مجردی در این مصاحبه به رسم یادبود اعلام کرد که یک قطعه فرش اهدایی به آرزو برای تقدیم به پیرزن گرانقدری که در برنامه تلویزیونی «تزه گون» به نام «کفایت خانم» نیاز ضروری اش احساس گردید با هماهنگی «آقای فتحی» گزارشگر این برنامه و آقای ملکی محترم مقرر گردید به ایشان ارسال شود. وی از توافق هیئت مدیره و بخصوص  «استاد منصوری»برای اهدای فرش فوق الذکر به این مادر بزرگوار سخن گفت و اظهار داشت : اهداء کننده این فرش نیت کرده بود که بدست یک فرد نیازمند برسد . انشاءاله ایشان از آن استفاده نمایند و برای اهداء کننده نیز دعا نمایند.

در این برنامه با زحمات آقای احمد محمدیان مقرر گردید از یک مددجوی تحت پوشش آرزو که در اردبیل به سر می برد نیز مصاحبه بصورت گزارش رادیویی تهیه شود و با زحمات اتاق فرمان برنامه رادیویی آی ایشیغیندا و گزارشگر محترم آقای فرجی این برنامه نیز بصورت زنده برگزار شد.

بنا به درخواست تعداد زیادی از حامیان مؤسسه خیریه آرزو متن مصاحبه مدیر عامل آرزو آقای سعید مجردی و متن گزارش رادیویی آقای فرجی در گفتگو با یکی از مددجویان آرزو بصورت جداگانه در این بخش قرار داده می شود. عزیزان می توانند این فایل ها را دانلود کرده و از مد نظر بگذرانند. خدا اجرتان بدهد. بار دیگر از دست اندرکاران محترم برنامه رادیویی آی ایشیغیندا و از مدیریت محترم شبکه سبلان استان اردبیل بخاطر توجه به زحمات این مؤسسه مردمی و خیریه تقدیر و تشکر می نماییم.

- فایل صوتی گفتگوی سعید مجردی مدیر عامل  با برنامه رادیویی آی ایشیغیندا در شبکه سبلان

- فایل صوتی گزارش برنامه آی ایشیغیندا . موضوع گزارش : مصاحبه با مددجوی تحت پوشش آرزو

منبع: سايت وزين مغان ارس


برچسب‌ها: موسسه خیریه آرزو, سعید مجردی, آی ایشیغیندا, شبکه سبلان

ارسال در تاريخ جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲ توسط رضا افشارپور (افشار)

اسلایدر