احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

گوننریز بایرام باریش اولسون 

تویلاردا گولش یاریش اولسون 

 قیشدا شیرین سولی آلمالار

 هر اوده بوللی ناریش اولسون 

 

 

دوردانناندا کاش دونیانین دورد بوجاغیندا همشه باریش اولا 

چالیب اویناماغ اولا 

گولوش گولدورمه اولا 

کاش...

بایرام گلدی یاز گلدی 

 

گولوش گلدی ساز گلدی 

 

یار یارینا یتیشدی 

 

سومک گلدی ناز گلدی 

 

   

 بایرامیز کوتلو اولسون 

 

احد ایسفندیار اوغلی

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

داها اوجا گولممیرم من

داها داغا گدممیرم من

داها ماهنی دیینمیرم من

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

نه گوزلیدی اسکی گوننریم

اوزلیدی منیم اوز گوننریم

ایندی داشا دونوبدی گوننریم

سوزومنن اوزاخلاشمیشام من

ساآت نجه دوروب قارشیمدا

فیریلداخ سیرتیلیب قارشیمدا

اودوشی گورسدیر قارشیمدا

دوزومنن اوزاخلاشمیشام من

سوگیلیم یوخ الینن اوپم

یانقین دوداخ ، دیلیننن اوپم

اوپم اوپم ، دیلینن اوپم

گوزومنن اوزاخلاشمیشام من

یتیشسه پیسلوخ اوزون نندی

دیل سویلر یالان سوزون نندی

احد باخ ، ایری گوزون نندی

اوزومنن اوزاخلاشمیشام من

یازیلمیش:بایرام آیی نین اون اوچونجو گونونی سات:21:30  -  1391

                                                             3 March 2013